Ugrás a fő tartalomra

Székhelyszolgáltatás mente Magyarországon

A székhelyszolgáltatás igénybevételéhez az alábbi fontos információkat kell tudnia, a szolgáltatás megkötésének a menete az alábbiak szerint történik.

1. lépés
A székhely szolgáltatási szerződés kitöltése. A formanyomtatványt  személyes vagy a céges adataival kell kitöltenie, attól függően milyen vállalkozási formát választ.

2. lépés
A szerződés megkötése. Az Önhöz legközelebb eső irodánkban személyesen írjuk alá a szerződést. Lehetőség van online felületen is kitöltenie a szerződést, ebben az esetben,..... (ez nem tudom hogyan zajlik ill. van e rá lehetőség, csak egy ötlet) ahol a szükséges információkat megtalálja.

3.lépés
A szükséges dokumentumok. A szerződés megkötéséhez szüksége lesz az alábbi dokumentumokra: cégkivonat, végzés, aláírási címpéldány, aláírásminta, személyi igazolvány. 

4.lépés
A szolgáltatás érvénybe lép.  A székhelyszolgáltatás feltétele, hogy postai leveleit legalább havonta egyszer vegye át abban az irodában, ahol a szolgáltatást igénybe vette, erre azért  van szükség, mert a NAV rutinellenőrzései során így tudják Önt hitelesen képviselni munkatársaink. 

A szerződéskötéskor szükséges dokumentumok:

Újonnan alakuló vállalkozás esetén:
  • társasági szerződés minta
  • személyazonosító igazolvány, lakcímkártya
  • képviselő távolléte esetén meghatalmazás
Bejegyzett vállalkozás esetén:
  • 30 napnál nem régebbi cégkivonat
  • aláírási címpéldány (eredeti)
  • személyazonosító igazolvány, lakcímkártya
  • képviselő távolléte esetén meghatalmazás

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Cégalapítás 18 év alatt.

Cégalapítás 18 év alatt is lehetséges. Ehhez szülői hozzájárulási nyilatkozatra van szükség, valamint akkor lehetséges, ha az ügyvezető nagykorú, azaz felnőtt, a tulajdonos pedig kiskorú. 18 év alatti személy semmilyen formában nem lehet ügyvezető, csak tulajdonos lehet. A cégalapítás aláírásakor személyesen meg kell jelennie a kiskorú, 18 év alatti leendő tulajdonosnak. Tanuló jogviszonyban lévő diák, aki már betöltötte a 18. életévét, de még nappali tagozatos tanuló ügyvezető esetén a járulék 0Ft. Ezzel a cég 70.000 Ft járulékköltséget spórol havonta. Cégalapítás, székhelyszolgáltatás, bélyegző készítés egy helyen. További információ ITT .

Cégalapítás hatósági engedély szükséges, ha tevékenység engedélyhez kötött.

Cégalapítás hatósági engedély szükséges abban az esetben, ha az alapítandó cégnek a tevékenységi köre hatósági engedélyhez van kötve. A cégalapítás addig nem lesz sikeres, azaz nem jegyzi be a céget a Cégbíróság, amíg a cégalapítás hatósági engedélyt nem adja ki az illetékes hatóság és azt nem csatolják a cégalapítás előtt a beadandó dokumentumokhoz. Cégalapításban jártas ügyvédi asszisztens illetve ügyvédjelölt kollégáink ingyen cégalapítás tanácsadásunk alkalmával erre is felhívják figyelmét és csatolják a cégalapítás hatósági engedélyt, ha szükséges. Cégalapítás hatósági engedély köteles fő vagy mellék tevékenységek részére is. Engedély köteles: például a hulladék gazdálkodás, temetkezési vállalkozás és bizonyos pénzügyi vállalkozásokhoz szükséges tevékenységek. Cégalapítás mellett vállaljuk székhelyszolgáltatását Budapesten és vidéken is egyaránt. További információ ITT .

Székhelyszolgálat Budapesten Zuglóban a XIV. Kerület.

Székhelyszolgálat Budapesten:  1141 Budapest, Szugló utca 82. Székhely,Postafiók címe: 1141 Budapest, Szugló utca 82. Irodavezető: Szilágyi Ildikó 06 20 547 0357,  Árak, akciók, költségei: 061 951 7921, Postafiók szolgáltatás: Hajas Lídia, Komlódiné Bakos Ágnes 06 20 923 9970 Cégalapítás, ügyvédjelölt: Dr. Rusz István Munkatársak száma: 4 Fő iroda működésének kezdete: 2005 Bejelentett cég székhely cím: 1265 db Nyitva tartás: Hétfőtől Csütörtökig: 8.00 - 17.00,  Pénteken: 8.00 - 16.00, Számlázás: Logosz Extra Kft. Adószám: 23869873-2-42 Cégjegyzékszám: 01-09-982196 Weboldalunk: logoszstudio.com